طراحی وب سایت با خط مش دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : عباسی
تگ تیتر
تیتر یا این که Title در یک برگه به‌این مضمون‌ میباشد که شما تعریف ظریف و هوشمندی از محتوای برگه خویش ارائه می‌کنید. انجام این عمل برای seo موتورهای کاوش و تجربیات کاربری ضروری میباشد. از آنجایی که تگ تیتر بخش مهمی از seo تارنما برای موتورهای کاوش اسست، تمرینات پایین برای تولید تگ تیتر مطلوب می‌تواند برای سئو سایت  وب سایت بسیار عالی باشد.
 
سفارش هایی که در تحت مشاهده میکنید، فرآیند ضروری برای seo تگ تیتر برای موتورهای کاوش را نشان می‌دهد:
 
درباره‌ی ارتفاع تگ تیتر خویش هوشیار باشید
به خیال داشته باشید که موتورهای کاوش فقط 65 الی 75 کاراکتر نخستین تگ تیتر را در حاصل کاوش نشان می‌دهند و درصورتی که که تیتر برگه اضافه باشد از \"...\" به کارگیری میکنند. همینطور، این ضابطه کلی برای بیش تر کانال های اجتماعینیز صحت میکند. براین اساس درصورتی که میخواهید تگ تیتر قابل قبولی داشته باشید در تعیین تگ تیتر خویش اعتنا نمایید. ولی در‌حالتی که لغات کلیدی زیادی را می‌خواهید انگیزه قرار دهید و وجود آن‌ها در تگ تیتر برای سکو بندی ضروری میباشد می‌توانید تیتر خویش را بیشتر تعیین فرمایید.
 
لغت ها کلیدی مهم را در اولِ تگ تیتر قرار دهید
هر چقدر لغت ها کلیدی شما به اولِ تگ تیتر نزدیک خیس باشد برای درجه بندی تارنما تان اثر گذار خیس خواهد بود چون یوزرها بیش تر به اولِ جمله ها جان دار در حاصل کاوش نگاه مینمایند.
 
برندینگ را در تگ تیتر خویش قرار دهید
شما میتوانید تگ تیتر های خویش را با اسم برندتان به انتها برسانید. این فعالیت منجر ارتقا تدبیر از مارک می‌گردد و نرخ کلیک بیشتری را در موتورهای کاوش ساخت مینماید. برخی از وقت ها قرار دادن اسم مارک در اولِ تگ تیتر می‌تواند معنادار باشد. از آنجایی که کلمه ها جان دار در اولِ تگ تیتر وزن و قیمت بیشتری دارا هستند. براین اساس در زمینه ی کلمات و کلمه ها کلیدی که درین وضعیت قرار می دهید، هوشیار باشید.
 
خوانا بودن و تاثیرات رمانتیک و عاطفی تگ تیتر را در لحاظ بگیرید
تگ تیتر بایستی توصیفی و خوانا باشد. تگ تیتر اولی عکس العمل بازدیدکننده با مارک شماست و می بایست بتواند شم مثبتی را به وی انتقال دهد. ساخت تگ تیتر قانع کننده و جالب به شما امداد خواهد کرد دقت اشخاص را در موتورهای کاوش به خویش جلب فرمائید و از این شیوه بازدید کننده بیشتری به سمت سایتتان جذب فرمایید. این مورد بیان میکند که بهینه سازی خیر صرفا در رابطه سئو تارنما و کاربرد استراتژیک عبارات کلیدی میباشد، بلکه به تجربه کاربری نیز مربوط می گردد.
 
طراحی وب سایت با خط مش دیجیتال مارکتینگ
 
متا تگ چه است؟
متا تگ ها اساسا تحت عنوان فیلتری برای ارائه داده ها در رابطه محتوای سایت ها در حیث گرفته می گردند. یک سری گزینه از متا تگ های همگانی به شرح تحت میباشد:
 
متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش
متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش را می قدرت برای در اختیار گرفتن کار خزنده های موتورهای کاوش در هر کاغذ از وبسایت آیتم به کار گیری قرار اعطا کرد. طرز های زیادی برای استعمال از این متا تگ ها برای در دست گرفتن خلق و خوی موتورهای کاوش موجود هست:
 
index/noindex به موتورهای کاوش میگوید که خزنده های آن‌ها ورقه متبوع را بخزند یا این که نه. در حالتی‌که شما آیتم Noindex را تعیین فرمائید برگه متبوع در موتورهای کاوش ایندکس نخواهد شد. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش فرض میکنند که تمامی صفحه ها جانور در وبسایت قابل ایندکس میباشند. بدین ترتیب استعمال از مقدار Index در کل غیر ضروری میباشد.
follow/nofollow به موتورهای کاوش می‌گوید که لینک و پیوند های مو جود در یک کاغذ را می بایست دنبال نمایند یا این که نه. چنانچه شما آیتم Nofollow را گزینش نمائید، موتورهای کاوش بعداز کشف پیوند، آن را نادیده میگیرند. به صورت پیش فرض، همگی صفحه های تگ Follow را دارا هستند.
noarchive بازدارنده از ذخیره شدن ورژن کَش گردیده یک ورقه بوسیله موتورهای کاوش می گردد. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش ورژن های آشکار از همه صفحه ها ایندکس گردیده را نگه می دارا هستند.
nosnippet به موتورهای کاوش میگوید که می بایست از اکران متن توصیفی در کنار تیتر ورقه و URL در حاصل کاوش پرهیز نمایند.
noodp/noydir تگ های خاصی می باشند که به موتورهای کاوش میگویند نباید اسنیپت های توصیفی راجع به برگه را از دایرکتوری هایی مانند DMOZ یا این که یاهو به دست آورند.
تگ توضیحات متا
از تگ توضیحات متا تحت عنوان توضیح کوتاهی از محتوای کاغذ به کارگیری می‌گردد. موتورهای کاوش از لغت ها کلیدی جان دار درین تگ برای جايگاه بندی به کارگیری نمی‌کنند، ولی توضیحات متا اولی مرجع برای اسنپیت هایی از متن میباشد که در تحت لینک و پیوند ها در موتورهای کاوش اکران داده می‌شوند.
 




:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: